loading...
همه چی این جا پیدا می شه +دانلود
pooria-M بازدید : 295 پنجشنبه 1390/12/04 نظرات (0)

برنامه آشپزی تلویزیون: خانم آشپز: حالا سینه مونو میزاریم گرم بشه. شجاعی مهر: منظورتون سینه مرغه؟ خانم آشپز: پـَـــ نــه پـَـــ بوووووووووق! 


رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!! پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست پـَـــ نــه پـَـــ


رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم!


تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می خوای گاز بزنی؟ پـــ نه پـــ من می خوام لیس بزنم


نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت محمود دزده؟

پ نه پ “زوروِ ” داره از دست گروهبان گارسیا در میره


۵۰ جعبه گوجه خریدیم ! اون یکی همسایه اومده میگه میخوای رب بپزی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم رنگ کنیم جای سیب بفروشیم


رفتم کنسرته شاهین نجفی دیدم فحش میده برگشتم برم یارو بهم میگه میخوای بری میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام درگوش شاهین بهش فحش جدید یاد بدم

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم، مامانم میگه عوضش کنم برات؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار!


ازم میپرسه اسمت سحره؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ لنگه ظهره
سر کلاس نشستم یارو اومده میگه مسئول شیر بیاد پایین رفتم دختر سرایدارمون پرسید: مگه تو مسئول شیری گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ پیتزاییم از کیترینگ قلندر مزاحمتون میشم..... میشه بگین اقای فراهانی کجاست؟
چشام پر اشک، بغض تو گلوم میگه میخوای گریه کنی ؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم با چشام میتونم جیش کنم ؟!

رفتم پیست اسکی میگم : تیوپ داری؟ میگه : میخوای بــاهاش سُر بخوری ؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام پنچریش رو بگیرم


به دوستم میگم میدونستی آمریکا به کانادا متصله؟ میگه از طریق خشکی؟ پـَـــ نــه پـَـــ از طریق بلوتوث.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من پوریا هستم از تهران متولد 4/6/74 . لطفا بعد از بازدید از وبلاگم نظرتونو در قسمت ثبت نظر بنویسید. هر کی نظر میده، لطفا خودشو معرفی کنه. ممنون.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست داری در این سایت چی بیشتر باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 2,133
  • بازدید کلی : 42,068